Vragen

Algemeen

  • Waarom zou ik voor Hulpstation kiezen?

    Bij hulp hoort aandacht, volledige aandacht. Daar staat Hulpstation voor. Daarom richten we ons vooral op het bieden van persoonlijke hulp, hulp die jou verder brengt, hulp waar je écht iets aan hebt.

    We focussen ons dus niet alleen op het wegwerken van het probleem maar denken samen met je een stap verder. Wij zorgen bijv. dat jouw computer zo ingericht wordt dat jij het efficiënt mogelijk werkt. Ook controleren we of je systeem op de juist wijze is ingesteld om toekomstige problemen te voorkomen. Daarnaast staan we voor je klaar zowel vooraf als na de hulpsessie.

  • Hoe werkt het bij Hulpstation?

    Als je weet wat je door ons wilt laten doen (bijvoorbeeld het opnieuw installeren van je pc) en je hebt een idee van de omvang van de opdracht, dan kan je contact opnemen met ons. Hier kan je in een aantal stappen zien hoe het proces van een hulpaanvraag werkt bij ons.

    (Ook als je geen idee hebt van de omvang van de werkzaamheden, kan je het beste ons contacteren voor vrijblijvend advies.)

    Daarnaast hebben we een aantal algemene voorwaarden die we als leidende draad gebruiken voor het uitvoeren van de werkzaamheden. We adviseren je om de algemene voorwaarden door te nemen.

  • Hoe kan je Hulpstation bereiken?

    Wij zijn iedere dag bereikbaar van 08:00 uur tot 21:00 uur,
    op ons telefoonnummer 085-4019366.

    Buiten deze tijden kan je het contactformulier/afspraak formulier invullen. Binnen 24 uur neemt iemand van Hulpstation contact met je op.

  • Wat is het postadres van Hulpstation.nl?
      Hulpstation.nl
      Abcoudestraat 59
      3073 JB, Rotterdam

Dienstverlening

  • Wat voor studenten werken er bij Hulpstation.nl?

    De studenten van hulpstation.nl volgen een ICT of computer gerelateerde opleiding. Alle studenten worden geselecteerd op basis van een aantal strenge eisen. Ze worden bijvoorbeeld op ervaring en kennis getest maar ook op hulpvaardigheid en communicatie.

  • Moet ik een dagdeel vrijhouden voor de afspraak?

    Dat is niet nodig. Er wordt van te voren aangegeven hoe laat de student langskomt. De student doet zijn uiterste best om op de afgesproken tijd bij u te zijn. Wel komen onze studenten met de fiets of zijn ze afhankelijk van het openbaar vervoer. Hierdoor kan het zijn dat de student iets eerder of later bij je aankomt.

  • Wat zijn de werktijden van Hulpstation.nl?

    Maandag tot zondag van 8:00 uur tot 21:00 uur is het mogelijk om telefonisch een afspraak te maken. Nadat we het probleem genoteerd en geanalyseerd hebben, zoeken we een geschikte student voor de werkzaamheden. Hierna neemt de student zelf contact met je op om een afspraak in te plannen. De afspraak kan buiten normale werktijden vallen (indien het je schikt natuurlijk).

Tarieven & betaling

  • Wat zijn de tarieven van Hulpstation?

    • Al vanaf € 10,00 per kwartier komt er een student bij u op locatie langs om u te helpen.
    De standaard kosten bedragen €11,50 per kwartier. Bent u lid of wilt u lid worden dan profiteert u al gelijk tot €6 euro korting per uur (€10 per kwartier).

    Bent u ondernemer? Dan loopt uw voordeel op tot €8 per uur (€9,50 per kwartier). Bekijk hiervoor het volledige overzicht van al onze tarieven en lidmaatschappen.

    Hulpstation.nl kan zeer voordelig computerhulp aanbieden omdat er IT-studenten worden ingezet. De student komt bij u aan huis om uw computerproblemen op te lossen. De gewerkte tijd wordt per kwartier naar boven afgerond.

  • Gelden er andere tarieven voor avond- en weekenduren?

    Wij hebben een toeslag van €25 voor afspraken die in de avond na 21 uur worden geplaatst of als u iemand met spoed laat langskomen. Al onze tarieven zijn inclusief BTW.

  • Hoe moet ik betalen?

    Betaling vindt plaats door middel van een iDeal link die u per mail met de factuur ontvangt. Echter is het ook mogelijk om per bank overboeking te betalen met de vermelding van uw klant en factuurnummer.

  • Binnen hoeveel dagen moet ik betaald hebben?

    Wij hanteren een betaaltermijn van twee weken, mocht u door omstandigheden niet op tijd kunnen betalen. Neem dan alstublieft z.s.m. contact met ons op.

  • Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?

    Mocht u een dringende reden hebben om niet op tijd te kunnen betalen dan geven we u door middel van een aantal herinneringen alsnog de kans uw factuur tijdig te voldoen. Lukt dat niet, dan zijn genoodzaakt om een incassobureau in te schakelen. Er komt een bedrag van minimaal €40,- incassokosten bij.

  • Is het lidmaatschap verplicht?

    Dat is niet verplicht maar zeker aan te raden! Zo krijgt u vanaf het eerste afspraak al korting op de uurprijs (€6 euro per uur). Daarnaast wordt er een vaste contactpersoon aan u toegewezen. Ook profiteert u van 20% korting op een antivirus pakket zolang u lid blijft en nog veel meer. Wilt u weten hoe het lidmaatschap precies werkt en hoe u lid kunt worden, neem dan contact op met ons.