Naast het installeren van Outlook kunnen er helaas ook problemen ontstaan met Outlook op jouw Apple. E-mail synchronisatie tussen jouw telefoon en computer is een van de meest voorkomende problemen. Het is natuurlijk heel vervelend als je een agenda afspraak hebt ingevoerd op je telefoon maar niet zichtbaar is op jouw Apple MacBook. Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben. Denk bijvoorbeeld aan updates die niet tijdig worden uitgevoerd of het ligt aan je provider. Apple heeft hiervoor nog geen goede oplossing gevonden, maar tot die tijd kunnen wij je helpen met deze tips;
- Schakel je Outlook account uit. Doe dit door je account volledig te verwijderen en opnieuw in te stellen. Zowel op je mobiel als op je Apple MacBook of Apple iMac. Vergeet niet eerst een back-up te maken zodat je niet alle afspraken in de agenda kwijt bent. Hoe je je Outlook weer moet instellen lees je bovenaan deze pagina.
- Heb je onlangs een update uitgevoerd op je mobiel of je Apple MacBook of Apple iMac? Dan kan het zijn dat de instellingen gewijzigd zijn. Controleer de instellingen en pas deze indien nodig aan.
- Tot slot hebben we nog een tijdrovende oplossing. Zo kun je ervoor kiezen om je Outlook ook te synchroniseren met iMail of Google Mail. Deze programma’s hebben minder problemen en zodra de synchronisatie niet werkt, kun je vanuit deze programma’s wel alles inzien en bewerken.
Natuurlijk hopen wij van Hulpstation dat we jou met bovenstaande informatie hebben geholpen. Maar het kan natuurlijk zijn, dat jouw probleem er niet tussen staat, of je komt er simpelweg niet uit. Onze studenten van Hulpstation staan iedere dag voor jou klaar om je te helpen. Zo kun je telefonisch contact met ons opnemen, zodat je snel weer jouw Outlook kunt gebruiken.